OR.2110.1.2021.AO
Domaszowice, 15.03.2021 r.
Informacja
Wójta Gminy Domaszowice o wynikach naboru na stanowisko urzędnicze ds. kancelaryjnych i archiwum w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
Informuję, że w wyniku otwartego, konkurencyjnego naboru na stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum w Urzędzie Gminy Domaszowice nie dokonano wyboru kandydata.
Uzasadnienie
W terminie określonym w ogłoszeniu o naborze na stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum do Urzędu Gminy Domaszowice wpłynęły 2 oferty. Kandydaci, którzy złożyli dokumenty aplikacyjne na w/w stanowisko nie spełniają wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze.
Wójt Gminy Domaszowice
/-/ Urszula Medyk
Domaszowice, 16.02.2021 r.
OR.2110.1.2021.AO
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Domaszowice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Domaszowice
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Domaszowice
ul. Główna 26
46-146 Domaszowice
2. Określenie stanowiska:
Stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum
3. Niezbędne wymagania od kandydatów:
10) dyspozycyjność,
11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
4. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
W zakresie funkcjonowania Urzędu Gminy:
1) prowadzenie Sekretariatu Wójta i Urzędu,
2) koordynowanie spraw związanych z naradami organizowanymi przez Wójta Gminy,
3) protokołowanie narad Wójta z pracownikami Urzędu Gminy,
4) organizowanie w razie potrzeby dyżurów w Urzędzie i przekazywanie meldunków do służb informacyjnych,
5) dbanie o wystrój zewnętrzny i wewnętrzny Urzędu ze szczególnym uwzględnieniem tablic ogłoszeń i wystrojem z okazji świąt i rocznic państwowych,
6) prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i innych pieczęci używanych w Urzędu,
7) dokonywanie prenumeraty czasopism i publikacji dla Urzędu Gminy,
8) zamawianie opału (węgiel, drewno) do ogrzewania budynków Urzędu oraz prowadzenie ewidencji jego zużycia i przekazywanie informacji pracownikom sporządzającym odpowiednie sprawozdanie w tym zakresie,
9) aktualizowanie oraz zamawianie nowych tablic informacyjnych oraz tabliczek znajdujących się przed każdym biurem w budynku Urzędu, zgodnie z obowiązującym w danym momencie schematem organizacyjnym Urzędu.
W zakresie obiegu korespondencji:
1) prowadzenie kancelarii Urzędu Gminy zgodnie z instrukcja kancelaryjną,
2) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
3) obsługa informatycznego systemu Elektronicznego Platformy Usług Administracji Publicznej( ePUAP),
4) wykonywanie czynności kancelaryjnych, w szczególności:
- ewidencjonowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek,
- prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych,
- sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie,
- wysyłanie korespondencji i przesyłek,
- przyjmowanie i nadawanie faksów oraz obsługa poczty elektronicznej, itp.
- udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby – kierowanie ich do właściwych referatów lub stanowisk pracy,
5) sprawdzanie zgodności zawartości przesyłek z symbolami uwidocznionymi na kopertach oraz liczby załączników wymienionych w piśmie,
6) zaopatrywanie pracowników Urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne, środki czystości i inne,
7) wyszukiwanie informacji w Internecie,
8) obsługa centrali telefonicznej, faksu,
9) prowadzenie rozliczeń rozmów telefonicznych,
10) właściwe zabezpieczenie pieczęci stanowisku pracy,
11) rozdzielanie pism między pracowników zgodnie z dyspozycja dotycząca sposobu i terminu załatwienia spraw.
W zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
1) prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, instrukcją kancelaryjną i archiwalną,
2) współpraca z Archiwum Państwowym w Opolu,
3) sporządzenie instrukcji i regulaminów archiwum zakładowego,
4) kompletownie i sporządzenie wykazów spisów zdawczo- odbiorczych dokumentacji przekazywanej do archiwum zakładowego i państwowego,
5) udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji z archiwum zakładowego,
6) brakowanie dokumentacji niearchiwalnej i sporządzanie protokołów zniszczeń,
7) należyte dbanie o pomieszczenie archiwum zakładowego i znajdującej się w nim dokumentacji.
6. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) miejsce pracy: Urząd Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice (budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim),
3) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),
4) praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
5) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Domaszowice,
6) wynagrodzenie wypłacane w rozliczeniu miesięcznym.
7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2018 r. poz. 936 z późn. zm.) – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia ( tj. styczniu 2021 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Domaszowice w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
8. Wymagane dokumenty:
- „Oświadczam, że nie byłem/am prawomocnie skazany/a za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.”
- „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych.”
- „Oświadczenie, że posiadam nieposzlakowaną opinię.”
- „Oświadczam, że mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.”
- „Oświadczam, że zapoznałem/łam się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Domaszowice
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
9. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata do Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice, pokój nr 1 (sekretariat) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. kancelaryjnych i archiwum” w terminie do 03.03.2021r. do godz. 15.30. Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową uważa się datę ich wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Anna Opala tel. 77 410 82 50 wew. 105
10. Dodatkowe informacje:
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ).
O stanowisko mogą ubiegać się poza obywatelami polskimi, również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.
W życiorysie (CV) należy podać numer telefonu lub adres e-mailowy w celu umożliwienia powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Domaszowice www.bip.domaszowice.pl oraz na tablicy informacyjnej i stronie internetowej Urzędu www.domaszowice.pl.
Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy w Urzędzie Gminy Domaszowice
Wyłoniony kandydat, zobowiązany jest przed zawarciem umowy o pracę dostarczyć informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne nie będą odsyłane, po zakończeniu procedury naboru.
Ogłaszający nabór zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Klauzula informacyjna dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Domaszowice
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Wójt Gminy Domaszowice
/-/ Urszula Medyk