OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaszowicach
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Ośrodku Pomocy Społecznej, ul. Główna 24a, 46-146 Domaszowice
1. Stanowisko pracy
Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych
Wymiar czasu pracy: pełny etat
2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) wykształcenie wyższe na kierunku – praca socjalna lub pedagogika opiekuńcza i praca socjalna,
2) 5 letni staż pracy,
3) posiadanie obywatelstwa polskiego,
4) korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
6) cieszenie się nieposzlakowaną opinią,
7) biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, poczta elektroniczna),
8) znajomość przepisów prawa – ustawy o świadczeniach rodzinnych, dodatkach mieszkaniowych oraz o pomocy społecznej.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) odpowiedzialność,
2) gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
3) zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole,
4. Główne zadania wykonywane na stanowisku:
1) przyjmowanie wniosków o przyznanie zasiłku rodzinnego wraz z należnymi dodatkami,
2) prowadzenie rejestru przyznanych świadczeń,
3) obsługa programu „Świadczenia rodzinne”,
4) organizowanie realizacji świadczeń i czuwanie nad prawidłowością ich wykonania,
5) sporządzanie decyzji z zakresu świadczeń rodzinnych i należnych dodatków,
6) przygotowanie dokumentacji przewidzianej obowiązującymi przepisami dla danego świadczenia,
7) przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,
8) prowadzenie rejestru dodatków mieszkaniowych,
9) sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu dodatków mieszkaniowych,
10) sporządzanie zestawień przyznanych dodatków mieszkaniowych,
11) archiwizowanie akt i przekazywanie do archiwum zakładowego z zakresu spraw dot. świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych,
12) doskonalenie zawodowe, doskonalenie form pracy, bieżące zapoznawanie się z aktami prawnymi i zarządzeniami.
5. Warunki pracy na stanowisku:
1) praca na pełny etat,
2) praca w godzinach od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku,
3) wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398 z późn. zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej,
4) wynagrodzenie wypłacane do ostatniego dnia każdego miesiąca,
5) praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
6) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Ośrodka.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy, bądź innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kwestionariusz osobowy,
6) oświadczenie pisemne o niekaralności, korzystaniu z pełni praw publicznyc i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Dodatkowe informacje:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia (tj. w miesiącu lutym 2012 r.) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Domaszowicach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) w zamkniętych kopertach do Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Główna 24a, 46-146 Domaszowice, z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Inspektor ds. świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych”, w terminie do 19 marca 2012 r.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Bliższych informacji udziela: Alicja Piasecka – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej, tel. 77 419 44 51.
Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
Domaszowice, 08.03.2012 r. Kierownik Ośrodka
Pomocy Społecznej
/-/ Alicja Piasecka
_____________________________________________________________________________________________________________________
Lista osób spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu
W odpowiedzi na konkurs wpłynęły 3 oferty, z czego 1 spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu, tj.:
Lp. |
Imię i Nazwisko |
Miejsce zamieszkania |
1 |
Bożena Białkowska |
Domaszowice |
Domaszowice, 22.03.2012 r.
________________________________________________________________________________________________________________________
Informujemy, że rozmowa kwalifikacyjna z kandydatką na stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych odbędzie się dnia 26.03.2012 r. (poniedziałek) o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Gminy Domaszowice, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice.
Przewodniczący Komisji Konkursowej
Alicja Piasecka – Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej