Herb

Projekt EPICME

W Szkole Podstawowej im. Stefana Żeromskiego w Domaszowicach grupa uczniów stworzyła projekt EPICME, który swoją premierę ma w dniu dzisiejszym, tj. 29.03.2019 r. W dniu dzisiejszym została uruchomiona aplikacja EPICME ABC, jest to pierwsza aplikacja projektu EPICME.

 

Następne aplikacje to:

-EPICME (Aplikacja do nauki używając sztucznej inteligencji dla całych szkół)

-EPICME CONTROL (Aplikacja dla rodzica do kontroli dzieci korzystających z innych aplikacji EPICME, oczywiście aplikacja NIE podaje danych lokalizacji)

-EPICME CONSOLE (Środowisko do tworzenia własnych sprawdzianów i zadań do wszystkich usług EPICME)

 

Aplikacja EPICME ABC, jest to aplikacja dla klas 1-3 ułatwiająca oraz utrwalająca naukę. Posiada interaktywne zadania oraz zwierzaka którym można się opiekować oraz z którym można się uczyć. Autorem EPICME jest grupa EPIC-LIVE (członkowie są wypisani na samym dole). Aplikacja pojawi się w dniu premiery w Google Play, oraz będzie otrzymywała aktualizacje. W pierwszej wersji aplikacji będzie dostępne: Dodawanie i odejmowanie, zwierzak.

 

Aktualizacja 1

-Litery i zadania z czytania z możliwością nagrywania i odsłuchania (poprawia dykcję i rozumienie ze słuchu),

-Nowe opcje w zwierzaku,

-Mnożenie

 

Aktualizacja 2

-Dzielenie, losowe i dodatkowe

-Narrator oraz sterowanie mową

 

EPICME ABC

-Zadania z liczenia, czytania i logiki,

-Interaktywny zwierzak zmieniający naukę w zabawę,

-Sztuczna inteligencja wymyślająca własne działania z matematyki,

-Logowanie dla bezpieczeństwa dzieci w sieci i dla usługi EPICME CONTROL ↑, (nieobowiązkowe)

-Łatwe i przyjazne dzieciom sterowanie,

-Narrator oraz sterowanie mową (w drugiej aktualizacji po premierze)

-2 motywy (Niebo i kosmos)

Dostępy aplikacji:

-Możliwość zapisywania danych i odczytywania (pamięć podręczna)

-Dostęp do kontaktów (Wysyłanie SMS-ów do zaproszenia, tylko w aplikacji rodzica)

-Dostęp do sterowanie siecią WiFi (Włączanie i wyłączanie modułu)

-Dostęp do stanu baterii (Przesyłanie informacji do aplikacji rodzica)

-Dostęp do SHEEL (Sprawdzenie czy urządzenie jest bezpieczne i czy nie zawiera ROOT, jeśli zawiera to aplikacja poprosi o dostęp, aby uniemożliwić na włamanie do aplikacji)

-Dostęp do internetu (W celu synchronizacji z bazą danych i automatycznymi aktualizacjami zadań i kolorów)

-Dostęp do dźwięku (W celu odtwarzania dźwięków z aplikacji)

-Dostęp do tła ekranu głównego urządzenia (W celu dostosowania kolorów aplikacji)

-Dostęp do powiadomień

-Dostęp do SYSTEM LAUNCHER (W celu wyświetlania na ikonie aplikacji, liczby nieodczytanych wiadomości).

 
Aplikacja EPICME ABC pojawiła się już w sklepie Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.epiclive.abc 
 
Jeśli potrzeba dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:
EPIC-LIVE Email:
Ksawier Dzikowski nr tel. : 600531619 (Dostępny po godzinie 15:10 do godziny 20:00)

Dodatkowo załączamy 9 zrzutów ekranu z aplikacji EPICME ABC

Grupa EPIC-LIVE

Twórcy:

Ksawier Dzikowski

Angela Pacut

Nadzór serwera:

Konrad Długosz 

Dodatkowe osoby:

Mikołaj Sałandyk

 

Aktualizacja:
-Zapisywania informacji o animacjach w pamięci podręcznej (w celu filtrowania naciśnięć przycisków w aplikacji)
-Dodanie wyboru zwierzaka (kot i pies)
-Możliwość nazwania zwierzaka
-Nowe tła w zadaniach
-Nowy temat: Mnożenie (tylko klasy 2-3)
-Przygotowanie do dużej aktualizacji
-Ekran powitania podczas uruchamiania: 'Cześć, imię"
-Uruchomienie serwera (Dla aplikacji dla rodziców) EPICME CONTROL KIDS (zapisywane w nim są: Imię i nazwisko dziecka, stan baterii, zdalna blokada, zdalne instalowanie dodatków, aktywność oraz punkty, nazwa zwierzaka)
 
Jak połączyć się z aplikacją rodzica (Nowe zabezpieczenia) (TEST)
1. Utworzenie konta rodzica
2."Dodaj dziecko"
3.Wpisz nazwę konta dziecka oraz hasło
4.Kliknij na dziecko w liście dzieci w aplikacji, aby zobaczyć informacje dynamiczne i sterować zdalnie aplikacją dziecka.
 
TEST 1
-Wykryto błąd podczas logowania: stan naprawy: "Nieukończone" (Planowanie na 5 kwietnia)
 
Premiera EPICME CONTROL (8 kwietnia 2019 roku, oficjalny LIVE)
 
Zaczęliśmy prace nad nowoczesnym programem komputerowym dla nauczycieli.
Program ma za zadanie sam poprowadzić lekcję lub pomóc nauczycielowi, dzięki przygotowanym przez nas i inne wydawnictwa które z nami współpracują, treści.
Funkcje która powstają jako pierwsze do podstawy aplikacji:
-Animacje,
-Wirtualny System,
-Automatyczne uruchamianie po skonfigurowaniu czasu dzwonków, klas i przedmiotów,
-Nowoczesny Design,
-Duża baza treści
-System zapisywania danych w plikach .txt (dzięki temu program będzie działał płynniej)
Inne funkcje pojawią się po zbudowaniu powyższej podstawy.
 

1.png

2.png

3.png

4.png

7.png

9.png

5.png

6.png

8.png

 

 

×

×

Przejdź do góry